VeggieBekkie ( logo transparant achterka

VeggieBekkie - Menu

Gezond en lekker koken met veel groenten? Laat je inspireren en ervaar dat koken met veel groenten onwijs lekker & smaakvol is!

Lekker in je vel zitten, meer energie ervaren & je gezondheid ondersteunen. Het eten van o.a. veel groenten kan jou daar bij helpen. Zou het niet geweldig zijn als je dan ook nog eens weet hoe je dit doet en wat je dan maakt?  

Uit ervaring weet ik dat het soms lastig kan zijn om je voedingspatroon te veranderen. Weinig energie... geen inspiratie. Wat een opgave vond ik het soms om ieder dag weer te bedenken wat ik makkelijk kon maken! En ook nog eens op een manier dat ik het echt lekker vond en er een voldaan gevoel van kreeg. En dat wil je wel toch?! Een blij en voldaan gevoel hebben na je maaltijd, dit is net zo belangrijk dan alleen de juiste voedingsstoffen binnen krijgen.

Tegenwoordig sta ik veel uren in de keuken en geniet ik echt van het koken! Om het jou makkelijker te maken zodat je DIRECT kan beginnen met gezonder eten, heb ik het resultaat voor je gebundeld in een 5-daags menu met 15 recepten. Inspiratie om te koken mét groenten.

 

Alle gerechten zijn niet alleen ontzettend lekker, maar zitten boordevol groenten en vitaminen. Ze zijn ook nog eens gemakkelijk te maken dus het kost je weinig tijd. En...ik heb ook al een planning voor je gemaakt! Het enige wat je nog hoeft te doen zijn de boodschappen. Makkelijk toch?! Maak je liever een eigen planning? Dan kan dat met behulp van de maaltijdplanner die je er gratis bij krijgt.

Eenvoudig koken mét groenten

Koop hier het VeggieBekkie menu en start direct met het maken van heerlijke én groenterijke maaltijden!

Wat kun je verwachten...

15 vegetarische recepten met groenten; ontbijt, lunch & diner (ja, ook groenten bij het ontbijt :))

 

Gemiddeld 500 gram groenten per dag

zo puur en natuurlijk mogelijk koken, zonder vleesvervangers

Geïnspireerd op groenten uit het seizoen 

Makkelijke recepten met eenvoudige ingrediënten die je bij de standaard supermarkt kunt halen

5-daagse planning

Maaltijdplanner

Wat ook fijn is om te weten:

  • Liever wel vlees of vis? Dit kan je altijd toevoegen aan een gerecht 

  • Geen snelle koolhydraten 

  • Geen gebruik van koemelk 

  • Geen tarweproducten

'Meer energie en lekker in je vel zitten!'

'Ervaar hoe lekker je je voelt als je 3 x per dag groenten eet !'